Wrigley a Stock se Stream TV

12. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

TITULEK: Wrigley a Stock se Stream TV

Prvními zadavateli internetové televize Stream TV budou společnosti Wrigley a Stock Plzeň s produkty Orbit a Fernet Stock. Reklama má formu product placementu v seriálu Gynekologie. „Nabízíme jednak klasickou internetovou, ale také televizní reklamu včetně implementace do našich produktů, tedy i product placement,“ řekl M&M generální ředitel televize Miloš Petana. Stream TV, jejíž ostrá verze běží od 5. března, nabízí kromě seriálu, zpravodajských příspěvků, videoklipů, krátkých studentských filmů a dalších služeb také prostor na umístění vlastních videí uživatelů. Spuštění provází marketingová kampaň na internetových portálech a v metru. „O prodeji reklamy vyjednáváme s ARBOmedia a Impression Media. Budeme také v NetMonitoru,“ dodává Petana.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.