Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vzpomínky na “rybičku”

Redakce MAM12. 3. 2007




Většinou už při prvním použití z nožíku odpadly červené plastové krytky, jednotlivé čepele “multifunkčního nožíku s 11 funkcemi” se viklaly všemi směry a o jejich ostří ani nemluvě. Vývrtka se pak narovnala strachy, když uviděla láhev od vína. Tato historická zkušenost vychovala zadavatele k nedůvěře v levné nožíky. Pokud už chtějí nůž podobného typu darovat, ostražitě dbají na jeho kvalitu. Každý dodavatel sice drží v nabídce pár multifunkčních zavíráků v cenové úrovni 30-60 Kč, ale jejich žádanost je poměrně malá.

Kvalita svou cenu opravdu má

Kvalita nožíků o kategorii vyšší už je samozřejmě daleko lepší, splňují “standard rozdávaného reklamního předmětu”, jednotlivé nástroje fungují, nůž se při správném použití nerozpadne, ale kvalitu Victorinoxu od nich čekat nemůžete. Požadované funkce jsou především vývrtka, dva otvíráky, šroubovák, pilka a nůžky. Pokud má takový reklamní nožík sloužit k odřezávání a očišťování hub dvakrát do roka, není to špatný dárek.

Do “dvou stovek” je to slušné

Nejžádanější je cenová kategorie od 70 do 150 Kč, ve které už dodavatelé dokáží nabídnout značkovou kvalitu za přijatelnou cenu. V této kategorii se pohybuje například široká škála nožů značky Schwarzwolf. Jsou to nože, které splňují vše, co se od nože očekává, a potěší každého muže. Ať už je to rybář, turista, houbař nebo cestovatel, každý v této kategorii najde ten správný nůž, jenž mu vyhovuje.

Od 200 Kč výše se pak pohybuje švýcarská elita Victorinox a Wenger. Jejich pověstné multifunkční zavíráky znají úplně všichni. Avšak vzhledem k jejich cenové úrovni se nerozdávají tak běžně a patří spíše do kategorie VIP dárků.

Autor je generálním ředitelem společnosti iMi Partner.


 


p07obr_Kaderka-PUMA-close.jpg


 


p07obr_Kaderka-RAY-close.jpg


 


07obr_noze.jpg



Za groš kudla. U nožů je kvalita vidět “na první použití”.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více