Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vlajky: Opomíjená reklama v místě prodeje

Redakce MAM19. 3. 2007

Vlajky: Opomíjená reklama v místě prodeje




Největšími výhodami vlajek jsou kromě viditelnosti z dálky (což je samozřejmě podmíněno využitím lokálních podmínek a přizpůsobení motivu a vlajkového stožáru) jejich zajímavá cena a také přenositelnost. Jdete na veletrh? Vezměte si vlajku s sebou! Pořádáte večírek? I tady můžete návštěvníky nasměrovat ke vchodu vlajkou.


Vlajka vzhůru letí…


Nejprve je potřeba si něco říct o tom, kam ji vlastně pověsit, tedy o stožárech.


Klasické stožáry, to znamená vysoká konstrukce zabudovaná do země před provozovnou, existují v podstatě pouze dva. První skupinou jsou hliníkové stožáry. Jedním z jejich dovozců je firma Inter Flag. Ta nabízí stožáry nizozemského výrobce Dynamast. Ze Švédska pak stožáry dodává pardubická firma MeM. Výchozím materiálem je u nich AlMgSi (slitina hliníku, hořčíku a křemíku) a nabízejí se v průměrech 65, 75, 85 a 100 mm.


Povrchová úprava těchto stožárů je elox, tedy struktura kartáčovaného hliníku. Stožár se dodává vždy v kompletu se záklopkou, typem vyvěšování a příslušnou patkou. V nabídce jsou stožáry vysoké 5-10 metrů, Inter Flag má také teleskopické stožáry a profimobily s nájezdnou patkou, určené především pro autosalony a veletrhy.


Druhou skupinou jsou sklolaminátové stožáry. Materiál pro jejich výrobu je zřejmý už v názvu. Na českém trhu jsou například stojany Dynamast, dodávané firmou Inter Flag.


Maximální výška 12 metrů činí toto řešení velmi atraktivním. Výrobce umožňuje použití sklopné patky s aretací.


Další možnosti


Ovšem vlajku nemusíte pověsit jen na klasický stožár, existují i jiné možnosti. Asi tou nejznámější jsou držáky na fasádách domů. Ty jsou bohužel dost zprofanované minulým režimem, všichni víme, co se do nich tehdy dávalo. To je ale zároveň i jejich velká výhoda, protože na velkém množství domů už jsou připravené, nemusíte do nich tedy investovat. Dodávají se s dřevěnou nebo kovovou žerdí, výchozím materiálem pro samotný držák je kov, nejčastější barva je bílá nebo černá.


Presentr pak je doplnění ke klasickým stožárům, kde vlají vlajky bez ramen. Používá se tam, kde nejsou optimální větrné podmínky. Je dodáván pro šíře vlajek 120 a 150 cm. Na stožárové straně je ve spodní části doplněn kroužkem, který zajišťuje snadné vedení a stabilitu.


V létě při mistrovství světa ve fotbale měla snad všechna německá auta projíždějící naší zemí v bočním okénku vyvěšenou vlajku. Ta při pohybu auta pěkně vlála, a majitel tak vyjádřil podporu svému národnímu týmu. Vyvěšení vlajky umožnil další druh vlajkového “stožáru”, takzvaný carflag. Jedná se o plastový držák s vlaječkou o rozměrech 30×20 cm. Jedná se i o netradiční formu mobilní reklamy.


Cokoliv chcete


Nejběžnějším typem vlajek jsou ty klasické. Jedná se vlastně jen o potištěnou vlajkovinu, doplněnou oky nebo jiným způsobem uchycení.


Mnohem častěji však firmy sahají ke kreativnějším řešením. Jedním z nich jsou například takzvaná muší křídla. A skutečně takový tvar mají. Je nejlepší použít je na stožárech, jež příliš nepřesahují výšku člověka, aby dostatečně zapůsobily. Vhodné jsou zejména k označení provozoven nebo upozornění na prodejní akci. Podle použitého stojanu je lze instalovat jak do exteriéru (stojan s otočným držákem), tak do interiéru (bez otočného držáku). Jejich dokonalé vypnutí zajišťuje speciální konstrukce, kterou podle firmy Inter Flag zvládne každý sestavit během tří minut.


Další, a možná ještě přitažlivější formou “vlajkové” reklamy je tzv. rotary display. Jedná se vlastně o vlajku stočenou do válce, jehož osou je stojan. K potisku zde slouží speciální vlajkovina Varioform, která nabízí výjimečný lesk. Výška stojanu je 185 cm a průměr válce 47 cm. Stojan může být doplněn ještě o motůrek, který zajistí otáčení, čímž se nosič stane ještě atraktivnějším.


 


p07_vlajka.jpg


Kvalita je třeba. Jak u vlajek, tak u stožárů, je třeba dbát na kvalitu.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více