Vláčky Märklin hlásí ofenzívu

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Vláčky Märklin hlásí ofenzívu

Nové vedení výrobce hraček společnosti Märklin, která je sice známá, ale také velmi zadlužená, chce pomocí marketingové ofenzívy spolu s renovovaným konceptem značky posílit postavení tohoto výrobce modelů se 150letou tradicí. Pro modely lokomotiv na stejnosměrný proud, které se prodávají pod značkou Trix, vytvořila firma nový positioning, tradiční značka Märklin pak bude zachována. „Obě značky by se měly jednoznačně odlišit, což by nám mělo pomoci lépe oslovit jejich cílové skupiny a získat nové zákazníky,“ uvedl šéf marketingu firmy Lars Schilling. Podle jeho vyjádření dá také společnost letos o 40 procent více peněz do marketingu než loni. Pro každou z obou značek hledá Märklin jinou reklamní agenturu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.