Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vítězové Screenvision Awards 2007

Redakce MAM5. 3. 2007

TITULEK: Vítězové Screenvision Awards 2007

Ve středu 28. února proběhl 7. ročník soutěže Screenvision Awards, kterou pořádá společnost Screenvision Czech, oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions v České republice. Cílem soutěže bylo vybrat 3 nejlepší TV/filmové spoty, kterým Screenvision Czech uhradí registraci) na 54. ročníku festivalu Cannes Lions. Desetičlenná porota hodnotila celkem 25 spotů od šesti agentur. Vítězem se stal spot Bedřich Smetana pro Pilsner Urquell od agentury Leo Burnett Advertising s výsledkem 81 bodů (ze 100 možných). Na druhém místě se umístil spot Metal v hlavě pro TV Óčko od Mark/BBDO s 74 body a na místě třetím spot Spermie pro Greenpeace od agentury Thamesdown s výsledkem 65 bodů. Tyto tři vítězné spoty podpoří pořadatel Screenvision Czech pro eventuální přihlášení do soutěže Cannes Lions v kategorii TV/film.

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více