Vítězové Screenvision Awards 2007
TITULEK: Vítězové Screenvision Awards 2007
Ve středu 28. února proběhl 7. ročník soutěže Screenvision Awards, kterou pořádá společnost Screenvision Czech, oficiální reprezentant festivalu Cannes Lions v České republice. Cílem soutěže bylo vybrat 3 nejlepší TV/filmové spoty, kterým Screenvision Czech uhradí registraci) na 54. ročníku festivalu Cannes Lions. Desetičlenná porota hodnotila celkem 25 spotů od šesti agentur. Vítězem se stal spot Bedřich Smetana pro Pilsner Urquell od agentury Leo Burnett Advertising s výsledkem 81 bodů (ze 100 možných). Na druhém místě se umístil spot Metal v hlavě pro TV Óčko od Mark/BBDO s 74 body a na místě třetím spot Spermie pro Greenpeace od agentury Thamesdown s výsledkem 65 bodů. Tyto tři vítězné spoty podpoří pořadatel Screenvision Czech pro eventuální přihlášení do soutěže Cannes Lions v kategorii TV/film.