V in-storu vládnou cukrovinky a drogerie

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V in-storu vládnou cukrovinky a drogerie



Nejaktivnější značkou v místě prodeje se opět minulý měsíc stalo Tesco, které se soustředilo zejména na slevové promoce výrobků své privátní značky (PZ). Svými celkem 67 akcemi si vytvořilo obrovský náskok před druhou nejaktivnější značkou Milkou.


16obr_graf1.jpg


Podívejme se blíže na konkrétní výrobky PZ, které Tesco v únoru podporovalo. V celé síti byla věnována pozornost nealkoholickým nápojům, cukrovinkám, mraženému zboží a drogerii. Konkrétně byly podpořeny džusy Tesco Mix a limonády Tesco Mix slevou a paletovým umístěním. Z cukrovinek si retailer pro podporu vybral perníky s čokoládovou polevou Tesco, Tesco piškoty a čokoládové bonbony Mix. Všechny cukrovinky podpořil slevou a umístěním na čele regálu. Z mraženého zboží si vybral rybí prsty a zmrzlinu Tesco Mix. V drogerii se podpora dostala výrobku Washing Powder (9 kg), přípravku na mytí nádobí Tesco a soli a pěně do koupele Tesco. Jistou podporu Tesco poskytlo také své řadě kalifornského vína.


16obr_graf2.jpg


Společně s poskytnutou podporou ostatním výrobkům tradičních značek se Tesco stalo rovněž nejaktivnějším řetězcem za únor. S 293 různými promočními akcemi daleko předstihlo Hypernovu (191), Interspar (169) a Globus (112).


16obr_graf3.jpg


Cukrovinky do čela


V privátních značkách si celkově nejlépe vedly cukrovinky, což představuje velký zlom oproti měsíci lednu, kdy je řetězce nepodporovaly vůbec. Velmi dobře se vedlo také drogerii, mraženému zboží a nealkoholickým nápojům. Vzrostla rovněž podpora alkoholických nápojů, která byla stejně jako u cukrovinek v lednu nulová.


16obr_graf4.jpg


Podpora značkových výrobků je procentuálně srovnatelná s privátními značkami. Nejpodporovanějšími segmenty jsou drogerie a cukrovinky. Nárůst podpory cukrovinek souvisí s blížícími se Velikonocemi. Nejpodporovanějšími značkami na regále byly také Milka a Orion, Opavia skončila na šestém místě a Figaro na dvanáctém.


 


Velmi dobře si vede také kosmetika a roste podpora alkoholických nápojů. Mražené zboží a nealkoholické nápoje se drží stabilní hladiny. Nejaktivněji podporovaly své značky společnosti Henkel a Procter & Gamble, které se už chystají na jarní úklid.


Připraveno ve spolupráci s časopisem Regal


16obr_Tesco_LCD4.jpg


Jaro dělá své. Promotion sladkostí na prodejní ploše sílí díky Velikonocům, drogistické zboží spoléhá na tradici jarního úklidu a návrat Čechů na chaty a chalupy.




Nejaktivnější značky v in-store promotion (8.-12. 2. 2007)
























































značka počet promo druh proma
Tesco 67 AŘ – sleva
Milka 30 AŘ – sleva/vlastní stojan
Orion 27 AŘ – sleva/vlastní stojan
Pampers 26 AŘ – sleva/paletová dekorace/jiné promo
Schwarzkopf 22 AŘ – sleva/vlastní stojan/regálová dekorace
Spar 16 AŘ – sleva
Opavia 15 AŘ – sleva/jiné promo
Garnier 14 AŘ – sleva/vlastní stojan/regálová dekorace
Staropramen 14 AŘ – sleva/lednice/jiné promo
Coca-Cola 13 AŘ – sleva/lednice/paletová dekorace
Gillette 13 AŘ – sleva/vlastní stojan/regálová dekorace
Figaro 12 AŘ – sleva/vlastní stojan/jiné promo
Kofola 12 AŘ – sleva/lednice

Redakce MAM

Další zajímavé čtení