Twinrix spouští Žluté týdny
Farmaceutická společnost GlaxoSmithKline (GSK) spustí 20. března preventivní vakcinační kampaň proti hepatitidám typu A a B s názvem “Žluté týdny”. Ve 12 městech České republiky vyrostou v průběhu měsíců března až května žluté stany, ve kterých budou speciální týmy a odborníci informovat o rizicích a možné ochraně proti žloutenkám typu A a B. Zájemcům nabídnou kupóny, s nimiž bude možné získat v ordinacích Zdra-votního ústavu a u vybraných lékařů očkovací vakcínu se slevou. Akce bude doprovázet reklamní kampaň. Ta se objeví formou plakátů na běžných reklamních no-sičích, ale také například v pro-středcích MHD, v barech a klubech. Postery i roadshow vytvořila a pomáhá organizovat komunikační agentura Playground, vítěz únorového výběrového řízení GSK. PR pro GSK zajišťuje Pleon Impact. Předchozí kampaň pro vakcínu Twinrix realizovala reklamní agentura Mark/BBDO.