SkyEurope sází na osobnosti

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Nikoli „nepřístupné hvězdy“, ale známé osobnosti v podobě spisovatele Michaela Viewegha či fotografa Jana Šibíka si do své kampaně vybrala nízkonákladová letecká společnost SkyEurope. Podle tiskového mluvčího aerolinek Jana Čamka přibudou ještě další známé tváře, jejichž jména však zatím zůstávají utajena. Kampaň potrvá prakticky až do konce léta, její hlavní část je soustředěná do předprázdninových měsíců. Součástí mediaplánu jsou on-line, rozhlas, OOH, printy, DM, virální a guerilla aktivity. Na kampani se podílela agentura Beyond Interactive, s níž SkyEurope spolupracuje od svého vstupu na český trh loni na jaře.


04obr_skyeurope.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.