Šíp zvýšil prodejní cenu

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Šíp zvýšil prodejní cenu

Bulvární deník Šíp vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) zvýšil od 1. března prodejní cenu o 2 Kč na 7 Kč. Tímto krokem se cenově dostal na úroveň svých hlavních konkurentů, deníků Blesk a Aha!. Podle předsedy představenstva VLP Zoltána Morvaie zdražil Šíp proto, aby se vyrovnal konkurenčním deníkům a aby nižší prodejní cena nedevalvovala jeho čtenáře. Šíp vychází každý den s tematickou přílohou Šíp Extra. Cena pátečního vydání Šípu s TV magazínem je 9 Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.