{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Lednové údaje Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR potvrdily, že pozice bulvárních deníků Aha! a Šíp se přiblížily. Dosavadní trojka bulvárního trhu, Šíp, se v lednu přehoupla přes hranici 100 tisíc výtisků a na druhý Aha! ztrácela cca 7 tis. výtisků. Průměrný prodaný náklad Šípu dosáhl v lednu 102 245 výtisků, prodaný náklad Aha! představoval 109 545 výtisků. Jedničkou bulvárního trhu je Blesk s lednovým průměrným prodejem 450 573. Oproti prosinci si polepšily všechny bulvární deníky, nejvýrazněji právě Šíp. Také ostatní deníky si v meziměsíčním srovnání spíše polepšily, nejvíce Lidové noviny (71 338) a MF Dnes (315 681). Šíp, MFD a LN měly přitom v lednu z deníků nejsilnější TV kampaně.