Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

2. 3. 2007 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Šéfredaktorem zpravodajského serveru Hospodářských novin, www.iHNed.cz, se od 5. března stane Daniel Dočekal, který zde doposud působil v roli vedoucího redakce DigiWeb.cz, odborné části serveru iHNed.cz.



Odborný publicista a novinář Daniel Dočekal v roce 1996 založil Svět Namodro, který se spolu s několika dalšími tituly (Neviditelný Pes, Mobil Server, Seznam) stal součástí historie českého Internetu. Po prodeji Světa Namodro a agentury MIA rozjel pro Český Telecom portál Quick.cz. Publikoval v řadě novin i časopisů jako Lidové noviny, Metro, Softwarové noviny, Inside či Computer World. Před několika lety založil blog POOH.CZ, který podporoval hlavně blogovací aktivity. Vyzkoušel si i činnosti marketingové, PR a konzultantské.



Zpravodajský server iHNed.cz v nejbližší době podstoupí výrazné změny vzhledu i obsahu založené hlavně na posílení zpravodajské činnosti a úzké spolupráci s Hospodářskými novinami. V lednu 2007 přesáhla návštěvnost iHNed.cz 480 tisíc unikátních návštěvníků (zdroj: NetMonitor).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.