Reklama s tvářemi Frekvence 1

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Od uplynulého víkendu do konce dubna potrvá letošní první vlna kampaně Frekvence 1. Kreativu vytvořila reklamní agentura Fabrika a vizuál se objeví v celé ČR na billboardech i v tisku a v Praze jsou součástí mediaplánu také lavičky. „Zdůrazňujeme dynamický a zábavný dopolední program Frekvence 1. V kampani vystupují Jan Kraus a Laďka Něrgešová,“ říká Matouš Rek, ředitel marketingu rádií skupiny Lagardere CZ, do které Frekvence 1 patří.


05obr_frekvence1.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.