Překvapení zachránilo život

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Článek v časopise Překvapení v rubrice Zdraví o nebezpečné genetické chorobě Marfanův syndrom nenechalo klidnou jednu čtenářku, která pojala podezření, že obdobnými příznaky, o nichž se píše v článku, trpí i její malý syn. Neváhala odvést dítě na vyšetření, jež prokázalo, že syn trpí sice jinou, ale též závažnou nemocí. S léčbou se začalo okamžitě. „Kdyby nepřišla se synem tak brzy, možná už by bylo pozdě,“ nechala se slyšet primářka oddělení, kde se vyšetřuje Marfanův syndrom. Sama tak potvrdila, že díky článku v časopise se malému chlapci podařilo zachránit život.


06obr_Prekvapeni.jpg



 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.