Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Praha musí o svou pozici neustále bojovat

Redakce MAM19. 3. 2007

TITULEK50: Praha musí o svou pozici neustále bojovat

Pražská asociace kongresové turistiky se v roce 2006 zúčastnila všech nejvýznamnějších veletrhů na téma kongresové turistiky, a to hned na několika kontinentech. Většina těchto veletrhů se sice uskutečnila v Evropě, ale PAKT se prezentoval také například na veletrhu Incentives Works v Torontu. V polovině roku pak Asociace začala budovat kontakty v Rusku. Série prezentací byla zaměřena na Chantymansijský autonomní okruh, bohatou oblast v západní Sibiři a především na čtyři obchodně důležitá místa: Surgutu, Nižněvartovsku, Něftějugansku a Chanty-Mansijsku.

MEZITITULEK: Workshopy fungují

Dalším významným propagačním prostředkem PAKTu jsou workshopy. Jejich série připravovaná ve spolupráci s agenturou Czech-Tourism byla zahájena workshopem v Torontu, který proběhl hned následující den po veletrhu Incentives Works. Následoval workshop v polské Varšavě, který se konal v Palaci Kultury i Nauki. Dalšími destinacemi, kde v rámci workshopů asociace prezentovala svou členskou základnu, byly belgický Brusel a italské Miláno. Obě tyto akce navštívil značný počet klientů, kteří poptávali především ubytovací kapacity, doprovodné programy, zajímali se o možnosti technického zabezpečení kongresových akcí a o spolupráci s profesionálními organizátory kongresů. Pražská asociace kongresové turistiky se účastnila workshopu v Bruselu již počtvrté. Dále oslovila MICE klientelu na workshopu v Paříži, kde představila francouzským “hosted buyers” své členy a kterého se zúčastnilo šest desítek klientů. V závěru roku PAKT představil svou členskou základnu ještě na EIBTM Barcelona. Veletrhu se zúčastnilo 6000 návštěvníků a “hosted buyers”. V souvislosti s touto veletržní akcí asociace uveřejnila článek v časopise Editur, jenž přiblížil PAKT odborné veřejnosti.

Kromě veletrhů a workshopů asociace uskutečnila i čtyři desítky schůzek s potenciálními zájemci o pořádání kongresů, konferencí a seminářů v Praze. Klienti poptávali kongresové a hotelové kapacity, DMC, PCO, prostory pro uspořádání gala večeří a cateringové služby.

MEZITITULEK: Novinky a inovace

Asociace v minulém roce vydala také své tradiční publikace “Prague Convention Manual” a brožuru s kompletním přehledem členské základny PAKTu, která obsahuje kontakty na jednotlivé členy, a popisem činnosti každého ze členských subjektů. Zároveň rozšířila řadu svých propagačních materiálů o multimediální CD-ROM, kde je prezentována Praha a Česká republika. V prezentaci je představen PAKT a CzechTourism jako kontakt pro zájemce o pořádaní kongresů, seminářů a dalších setkání. Katalogy a CD-ROM jsou distribuovány klientům na veletrzích a workshopech a jsou také rozesílány těm, kteří poptávají kongresovou či konferenční akci v Praze a České republice.

Asociace v minulém roce změnila design i obsah svých webových stránek www.pragueconvention.cz, což ve srovnání s minulým rokem jejich návštěvnost znatelně zvýšilo. Měsíčně asociace zaznamená cca dva tisíce přístupů, převážně zahraničních návštěvníků, nejčastěji z Anglie, Německa, Francie a Belgie. Pravidelně realizujeme také internetové soutěže pro naše členy. Pražská asociace kongresové turistiky se spolu s Kongresovým centrem Praha a agenturou CzechTourism podílí rovněž na projektu “kampaní kandidatur”, který by měl zajistit kvalitní propagaci Prahy jako kongresové destinace a napomoci zástupcům českých asociací v kandidatuře k uskutečnění mezinárodních kongresů na půdě našeho hlavního města.

MEZITITULEK: Plány do budoucna?

V tomto roce se asociace opět zúčastní všech významných akcí zaměřených na kongresovou a incentivní turistiku a plánuje také zorganizovat dva kongresové workshopy v Londýně a Paříži. Úzká spolupráce s klí-čovými partnery na trhu kongresového průmyslu by měla napomoci ke zvýšení mezinárodního potenciálu Prahy, udržení pozice Prahy mezi nejprestižnějšími kongresovými destinacemi a následnému zvyšování počtu významných kongresových a konferenčních akcí.

Autorka pracuje v organizaci PAKT.

veletrhy

Účast PAKTu na veletrzích v roce 2006:

EMIF Brusel

CONFEX Londýn

Holiday World

Asta International Destination EXPO

IMEX Frankfurt

Incentives Works Toronto

ICI Milano

World Travel Market Londýn

EIBTM Barcelona

Zdroj: PAKT

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více