Podíly ČT1 na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den byly v únoru nejvyšší za posledních 14 měsíců, tedy od ledna loňského roku. Podíly stouply v uplynulém měsíci nejen ČT1, ale také ČT2 a Primě. Naopak Nova zaznamenala v obou sledovaných časech pokles. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
Podíl ČT1 v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00, označovaném jako prime time, stoupl v únoru oproti lednu o 1,3 bodu na 24,4 procenta. O sedm desetin si polepšila i ČT2, jejíž podíl dosáhl 6,7 procenta, podíl Primy stoupl o tři desetiny na 19,4 procenta. Nova si pohoršila o 1,8 bodu na 43,8 procenta, což je nejméně od loňského září. Podíl ČT24 klesl o 12 setin na 0,32 bodu, podíl ČT4 Sport zůstal stejný jako o měsíc dříve, tedy 0,18 bodu.
Co se týče podílů na sledovanosti přes celý den, nejvíce si polepšila ČT2, a to o osm desetin bodu na 8,5 procenta. Podíly ČT1 a Primy stouply shodně o čtyři desetiny, v případě ČT1 na 22,8 procenta, u Primy na 20,6 procenta. Novu sledovalo v průměru 40 lidí z každé stovky, což představuje pokles o 1,1 bodu oproti lednu; to je zároveň nejméně od loňského srpna. Podíl ČT24 klesl o 22 setin na půl procentního bodu, podíl ČT4 Sport stoupl o setinu na 0,29 bodu.
Lidé strávili v únoru před obrazovkami tři hodiny a 39 minut, což je o devět minut méně než v lednu a o 37 minut méně než v únoru loňského roku. V hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 věnovali lidé televizním pořadům v průměru hodinu a 38 minut. To je o tři minuty méně než v lednu a o osm minut méně než v únoru o rok dříve.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).