Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

26. 3. 2007 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podíly ČT1 na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den byly v únoru nejvyšší za posledních 14 měsíců, tedy od ledna loňského roku. Podíly stouply v uplynulém měsíci nejen ČT1, ale také ČT2 a Primě. Naopak Nova zaznamenala v obou sledovaných časech pokles. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy o sledovanosti Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.
Podíl ČT1 v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00, označovaném jako prime time, stoupl v únoru oproti lednu o 1,3 bodu na 24,4 procenta. O sedm desetin si polepšila i ČT2, jejíž podíl dosáhl 6,7 procenta, podíl Primy stoupl o tři desetiny na 19,4 procenta. Nova si pohoršila o 1,8 bodu na 43,8 procenta, což je nejméně od loňského září. Podíl ČT24 klesl o 12 setin na 0,32 bodu, podíl ČT4 Sport zůstal stejný jako o měsíc dříve, tedy 0,18 bodu.
Co se týče podílů na sledovanosti přes celý den, nejvíce si polepšila ČT2, a to o osm desetin bodu na 8,5 procenta. Podíly ČT1 a Primy stouply shodně o čtyři desetiny, v případě ČT1 na 22,8 procenta, u Primy na 20,6 procenta. Novu sledovalo v průměru 40 lidí z každé stovky, což představuje pokles o 1,1 bodu oproti lednu; to je zároveň nejméně od loňského srpna. Podíl ČT24 klesl o 22 setin na půl procentního bodu, podíl ČT4 Sport stoupl o setinu na 0,29 bodu.
Lidé strávili v únoru před obrazovkami tři hodiny a 39 minut, což je o devět minut méně než v lednu a o 37 minut méně než v únoru loňského roku. V hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 věnovali lidé televizním pořadům v průměru hodinu a 38 minut. To je o tři minuty méně než v lednu a o osm minut méně než v únoru o rok dříve.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.