Po dvou letech se opět koná Embax
Po dvou letech se opět koná Embax
Největší veletrh polygrafického průmyslu v ČR, brněnský Embax Print, otevře své brány na konci května. Pojďte se s námi podívat, co na něm uvidíte zajímavého.
Nejucelenější přehlídku obalové a tiskařské techniky a kompletní přehled nejmodernějších technologických postupů a trendů nabídne 24. ročník mezinárodního veletrhu EmbaxPrint. V areálu brněnského výstaviště se opět po dvou letech bude konat v tradičním květnovém termínu od 22. do 25. 5. 2007.
Jak ukázal již minulý ročník veletrhu EmbaxPrint, polygrafický průmysl zažívá technologický boom, doprovázený revolučními řešeními a novinkami. Ideálním místem, kde prezentovat zákazníkům nové trendy, technologie a produkty, je právě mezinárodní veletrh EmbaxPrint. Už dnes je zřejmé, že veletrh EmbaxPrint bude mít vystavovatelům i návštěvníkům co nabídnout. Obor polygrafie pokračuje ve změnách a udávání nových trendů, které posílil razantní nástup digitálních technologií, nejlépe doplněné o komplexní systém správy workflow a nezbytného dokončovacího příslušenství.
Moderní technologie v polygrafickém světě představují velký posun, jak pro výrobce zařízení, poskytovatele služeb, tak pro zákazníky. Pozitivním výsledkem jsou pak nové obchodní příležitosti a uzavřené obchodní kontrakty. Veletrh EmbaxPrint bude jedinečnou příležitostí prezentovat produktové portfolio odborné veřejnosti a dát podnět k úspěšným jednáním.
Motto pro EmbaxPrint 2007
Rok 2007 bude pro EmbaxPrint významným přelomem. Novým mottem pro nadcházející ročník je “obal a tisk ve světle reklamy”. Obal jako takový od dob trvání veletrhu prošel výraznou změnou. Zatímco při prvním ročníku veletrhu, v roce 1969, měl především funkci ochrannou, nyní se stává synonymem reklamy. Obal prodává produkt a je nedílnou součástí efektivní marketingové komunikace. A právě proto organizátoři tohoto veletrhu nomenklaturu veletrhu rozšířili o nový obor Marketing a reklama.
Náš organizační tým je připraven nabídnout vám profesionální servis a zajistit úspěšnou účast na veletrhu EmbaxPrint 2007 k vaší plné spokojenosti.
Téma: Workflow obrazových dat
Současný polygrafický trh zažívá technologický boom s tendencí vedoucí k digitalizaci polygrafie. Velkým tématem pro samotné workflow je standardizace a automatizace zpracování tiskových zakázek. Právě projekt prezentovaný na veletrhu EmbaxPrint 2007 představí celou řadu nových řešení pro automatizaci PDF workflow, nové tiskárny pro digitální tisk a nátisk, nové verze programů pro DTP a prepress a digitální tiskové stroje.
Projekt Workflow obrazových dat, jenž bude tvořit vlastní expozici na ploše téměř 700 m2 v pavilónu G1, poskytne jedinečnou příležitost seznámit se s nejnovějšími produkty a technologiemi pro grafický průmysl. Jedná se o společnou expozici desítky firem, které se zabývají vývojem, výrobou a prodejem technologií a produktů pro pořizování, zpracování a reprodukci obrazu a textu. Firemní prezentace jsou řazeny v logickém sledu zpracování obrazu a textu až po produkční digitální tisk s následnou ukázkou dokončovacího zpracování.
Cílem doprovodného programu je představit odborné i laické veřejnosti, co mohou od současného polygrafického trhu žádat. Jak uvedl Martin Novotný ze společnosti Grafie CZ, “v projektu Workflow se soustředíme především na praktické ukázky využití konkrétních aplikací a technologií v praxi. Na své si jistě přijdou vydavatelé, reklamní agentury a jejich pracovníci z DTP a produkční oddělení, tiskárny, centra digitálního tisku, copy centra, pracovníci marketingových oddělení a v neposlední řadě i zadavatelé tiskových zakázek”.
Prezentace produktů a řešení jednotlivých společností, praktické ukázky, prezentace a workshopy budou uspořádány formou velkého produkčního “technologického parku”. Pojmenování jednotlivých technologických celků je svázáno se zaměřením jednotlivých technologií.
Za vším stojí reklama…
Mottem nadcházejícího ročníku EmbaxPrint 2007 je “obal a tisk ve světle reklamy”. Skutečnost, že marketing a reklama začíná již ve fázi přípravy a výroby tištěných výstupů potvrzuje i Martin Novotný z Grafie CZ. “Marketing i nadále využívá tištěné komunikace. Tisk se pomocí digitálních technologií pro zpracování a tisk i nadále vylepšuje, a to nejen kvalitativně, ale především je možné využít nových nástrojů při jeho samotném zpracování jako např. kvalitní digitalizaci obrazů pomocí digitálních fotoaparátů, personalizaci textem i obrazem, výběr materiálů a tiskových technologií pro velkoplošný tisk. Do budoucna bude marketing s technologiemi pro zpracování statického obrazu a textu spojován stále víc a víc.”
S využitím materiálů pořadatele.
Kreativa Kreativní stánky se na minulém ročníku Embaxu objevily ve veliké množství.
Komplet od Océ. Océ přivezlo maximální počet svých technologií.
České firmy. Na podlením Embaxu hrály prim domácí vystavovatelé, letošek bude v tomto ohleu podobný.