Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Po dvou letech se opět koná Embax

Redakce MAM19. 3. 2007

Po dvou letech se opět koná Embax


Největší veletrh polygrafického průmyslu v ČR, brněnský Embax Print, otevře své brány na konci května. Pojďte se s námi podívat, co na něm uvidíte zajímavého.


Nejucelenější přehlídku obalové a tiskařské techniky a kompletní přehled nejmodernějších technologických postupů a trendů nabídne 24. ročník mezinárodního veletrhu EmbaxPrint. V areálu brněnského výstaviště se opět po dvou letech bude konat v tradičním květnovém termínu od 22. do 25. 5. 2007.


Jak ukázal již minulý ročník veletrhu EmbaxPrint, polygrafický průmysl zažívá technologický boom, doprovázený revolučními řešeními a novinkami. Ideálním místem, kde prezentovat zákazníkům nové trendy, technologie a produkty, je právě mezinárodní veletrh EmbaxPrint. Už dnes je zřejmé, že veletrh EmbaxPrint bude mít vystavovatelům i návštěvníkům co nabídnout. Obor polygrafie pokračuje ve změnách a udávání nových trendů, které posílil razantní nástup digitálních technologií, nejlépe doplněné o komplexní systém správy workflow a nezbytného dokončovacího příslušenství.


Moderní technologie v polygrafickém světě představují velký posun, jak pro výrobce zařízení, poskytovatele služeb, tak pro zákazníky. Pozitivním výsledkem jsou pak nové obchodní příležitosti a uzavřené obchodní kontrakty. Veletrh EmbaxPrint bude jedinečnou příležitostí prezentovat produktové portfolio odborné veřejnosti a dát podnět k úspěšným jednáním.


Motto pro EmbaxPrint 2007


Rok 2007 bude pro EmbaxPrint významným přelomem. Novým mottem pro nadcházející ročník je “obal a tisk ve světle reklamy”. Obal jako takový od dob trvání veletrhu prošel výraznou změnou. Zatímco při prvním ročníku veletrhu, v roce 1969, měl především funkci ochrannou, nyní se stává synonymem reklamy. Obal prodává produkt a je nedílnou součástí efektivní marketingové komunikace. A právě proto organizátoři tohoto veletrhu nomenklaturu veletrhu rozšířili o nový obor Marketing a reklama.


Náš organizační tým je připraven nabídnout vám profesionální servis a zajistit úspěšnou účast na veletrhu EmbaxPrint 2007 k vaší plné spokojenosti.


Téma: Workflow obrazových dat


Současný polygrafický trh zažívá technologický boom s tendencí vedoucí k digitalizaci polygrafie. Velkým tématem pro samotné workflow je standardizace a automatizace zpracování tiskových zakázek. Právě projekt prezentovaný na veletrhu EmbaxPrint 2007 představí celou řadu nových řešení pro automatizaci PDF workflow, nové tiskárny pro digitální tisk a nátisk, nové verze programů pro DTP a prepress a digitální tiskové stroje.


Projekt Workflow obrazových dat, jenž bude tvořit vlastní expozici na ploše téměř 700 m2 v pavilónu G1, poskytne jedinečnou příležitost seznámit se s nejnovějšími produkty a technologiemi pro grafický průmysl. Jedná se o společnou expozici desítky firem, které se zabývají vývojem, výrobou a prodejem technologií a produktů pro pořizování, zpracování a reprodukci obrazu a textu. Firemní prezentace jsou řazeny v logickém sledu zpracování obrazu a textu až po produkční digitální tisk s následnou ukázkou dokončovacího zpracování.


Cílem doprovodného programu je představit odborné i laické veřejnosti, co mohou od současného polygrafického trhu žádat. Jak uvedl Martin Novotný ze společnosti Grafie CZ, “v projektu Workflow se soustředíme především na praktické ukázky využití konkrétních aplikací a technologií v praxi. Na své si jistě přijdou vydavatelé, reklamní agentury a jejich pracovníci z DTP a produkční oddělení, tiskárny, centra digitálního tisku, copy centra, pracovníci marketingových oddělení a v neposlední řadě i zadavatelé tiskových zakázek”.


Prezentace produktů a řešení jednotlivých společností, praktické ukázky, prezentace a workshopy budou uspořádány formou velkého produkčního “technologického parku”. Pojmenování jednotlivých technologických celků je svázáno se zaměřením jednotlivých technologií.


Za vším stojí reklama…


Mottem nadcházejícího ročníku EmbaxPrint 2007 je “obal a tisk ve světle reklamy”. Skutečnost, že marketing a reklama začíná již ve fázi přípravy a výroby tištěných výstupů potvrzuje i Martin Novotný z Grafie CZ. “Marketing i nadále využívá tištěné komunikace. Tisk se pomocí digitálních technologií pro zpracování a tisk i nadále vylepšuje, a to nejen kvalitativně, ale především je možné využít nových nástrojů při jeho samotném zpracování jako např. kvalitní digitalizaci obrazů pomocí digitálních fotoaparátů, personalizaci textem i obrazem, výběr materiálů a tiskových technologií pro velkoplošný tisk. Do budoucna bude marketing s technologiemi pro zpracování statického obrazu a textu spojován stále víc a víc.”


S využitím materiálů pořadatele.


 


p17_kreativita.jpg


Kreativa Kreativní stánky se na minulém ročníku Embaxu objevily ve veliké množství.


 


p17_oce.jpg


Komplet od Océ. Océ přivezlo maximální počet svých technologií.


 


p17_firmy.jpg


České firmy. Na podlením Embaxu hrály prim domácí vystavovatelé, letošek bude v tomto ohleu podobný.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více