Plus rozšířil mediálky

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plus rozšířil mediálky


Řetězec diskontních prodejen Plus nově používá pro nákup a plánování médií dvě mediální agentury. Vedle dosavadní agentury Mediaedge:cia, která se stará o TV Nova, začala společnost spolupracovat s mediální agenturou Médea. Ta má na starosti televizi Prima a ostatní média, tj. zejména tisk a rádio. Podle monitoringu TNS investoval Plus do nákupu reklamy v médiích v loňském roce 130 mil. Kč, z toho na TV reklamu bylo určeno 35 mil. Kč, na tiskovou 63 mil. Kč a na reklamu v rádiích 30 mil. Kč.


02obr_Plus.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.