Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Plakátová kampaň proti násilí na ženách

Redakce MAM12. 3. 2007


Na Mezinárodní den žen za-hájila mezinárodní organizace ze ženská práva Terre des Femmes celoněmeckou zastřešující kampaň “Násilí proti ženám je každodenní realitou”. Organizaci podpoří René Heymann, předseda představenstva berlínské reklamní agentury Heymann Schnell, který přišel s akcí “zapomínání je nakažlivé”. Z jeho iniciativy vznikly velkoplošné plakáty, motivy inzerátů, free-cards a brožura. Navíc vzala agentura Heymann Schnell na pomyslnou palubu početné partnery, kteří se rovněž angažují v práci proti zneužívání, týrání a pronásledování žen.

Zastřešující kampaň “Násilí proti ženám je každodenní realitou” zpracovává témata, na která se organizace Terre des Femmes zaměřuje: domácí násilí, zohavení genitálií, vraždy ze cti, únosy, nucená prostituce a ukamenování. Primárním cílem je přitáhnout pozornost k starostem a nesnázím bezpočtu žen zneužívaných z citových, finančních a osobních důvodů, tak aby bylo toto násilí překonáno. Agentura Heymann Schnell se vzdala ideje pracovat s provokujícími šokujícími zobrazeními. Sdělení se přenese “znetvořením” reklamního nosiče.


07obr_MALZAHR.jpg

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více