Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Redakce MAM9. 3. 2007

Zásilková společnost Otto zasilatelství představila v průběhu února 2007 nový koncept svého internetového nákupního portálu. Velkým lákadlem jsou na www.otto-shop.cz zejména technologické novinky – vybrané druhy zboží se tak mohou představit prostřednictvím videosekvencí, rotace a zoomu.
První z novinek jsou videosekvence. V tomto případě se po kliknutí v novém okně objeví modelka oděná do vybraného oblečení, které pak na následné krátké animační sekvenci předvede. Další novinkou je funkce rotace, díky které má nakupující možnost prohlédnout si zboží ze všech stran. Dále jde o možnost přiblížení si produktu a jeho detailního prohlédnutí. „Pomocí této funkce lze rozpoznat i strukturu tkaniny,“ uvádí Petr Wagner, ředitel společnosti Otto zasilatelství. „Důvodem jejich zavedení je snaha o zpříjemnění nákupů a možnost udělat si o konkrétním zboží daleko lepší představu,“ říká Wagner.
„Význam internetu v posledních letech roste, proto jsme se ještě více zaměřili na tuto formu prodeje. Náš web jsme přepracovali a doplnili o nové funkce,“ vysvětluje Wagner, podle jehož slov se společnost původně zabývala prodejem oblečení výhradně prostřednictvím katalogů. Před několika lety však firma umožnila zájemcům nakupovat také prostřednictvím webových stránek.
Investice do výstavby on-line obchodu mají své opodstatnění. Na rozdíl od nákupů prostřednictvím katalogu totiž podíl internetových objednávek společnosti OTTO zasilatelství rok od roku razantně roste. „V ČR a na Slovensku dosáhl loni podíl prodejů přes internet 34 procent z celkového objemu. To je o 12 procent více než v roce předcházejícím. Do roku 2009 počítáme s tím, že podíl internetových objednávek dosáhne 50 procent. Internet se tak pro nás stane klíčovým prodejním nástrojem,“ komentuje vývojový trend Wagner.
Kromě zmíněných technologických novinek se OTTO zasilatelství snaží oslovit zákazníky také pomocí pravidelných newsletterů, vyhlašováním slevových Happy hours či soutěžemi. V budoucnu by se na www.otto-shop.cz měly objevit také články o módních trendech. „Naším cílem je vytvořit z našich stránek portál, který kromě možnosti nákupu nabídne návštěvníkům i řadu zajímavých informací,“ říká Wagner.
Společnost Otto zasilatelství je součástí nadnárodního koncernu OTTO Group, který je největší zásilkovou firmou na světě. V České republice působí od června 2000 a specializuje se na prodej oblečení přes katalogy. V poslední době zavedl také prodej zboží přes internet.

Zdroj: Otto zasilatelství

-red-

×

Sport.cz rozšířil obzor sportovního online zpravodajství

Starší článek

Reklama na letadlech TVS

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více