New Yorker po svém

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: New Yorker po svém

V německém tendru na reklamní rozpočet módní značky New Yorker figurovaly agentury Lissner Rappel, Heimat a M&C, nakonec však zvítězil in-house koncept. New Yorker to zúčastněným agenturám odůvodnil tak, že pro vlastní reklamu padlo rozhodnutí z časových důvodů. Později však Volker Putzmann, šéf marketing značky, uvedl, že koncept se sloganem „Dress for the moment“ byl ze všech prostě tím nejlepším. Jedná se o slogan pro TV a tiskovou kampaň na letní kolekci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.