Posila v JWT
Od 1. února nastoupil Mirek Pražák na pozici account directora do agentury JWT Praha. Předtím pracoval v agenturách Publicis, cayenne communications a Leagas Delaney Praha. Do JWT přináší agenturní zkušenosti z automobilového průmyslu, farmacie, bílého zboží a sportovního marketingu. V JWT Praha bude mít na starosti především Mazdu, Kraft a cestovní kancelář Firo tour.
Na místo výkonného ředitele portálu Centrum.cz nastupuje Pavel Mucha (viz M&M 11/2007), který tak střídá Renátu Bilikovou, odcházející na mateřskou dovolenou. Mucha v minulosti pracoval mj. v České informační agentuře a společnosti Contactel. Do české portálové dvojky přichází po pěti letech působení v poradenské firmě McKinsey & Company, kde byl zodpovědný za vytváření strategií pro technologické a komunikační firmy. V Centrum.cz hodlá posilovat vývoj vlastních atraktivních služeb.
Noví lidé ve Wundermanu
Novým account supervisorem se stala Šárka Nováková, dříve působící ve společnosti T-Mobile na pozici senior specialista CRM. Ráma Rajnošek, v minulosti zastávající pozici project managera v Ogilvy Interactive, převzal vedení teamu Interaktivního oddělení. Pozici print producer nově zastává Jan Frýdl.
Novým ředitelem komunikace GE Money se stal Roman Frkous. Byl jedním ze zaklada-telů České informační agentury a pracoval také v AMI Communications. Od roku 2001 působil ve společnosti Oskar/Vodafone na pozici PR manažera, mluvčího a senior project managera.
Agentura Garp posiluje
Na pozici account manager nastoupila Veronika Krauskopfová, která bude pracovat pro klienta Unilever na značce Knorr. Krauskopfová předtím působila v agentuře Wunderman. Na pozici senior accont executive přišla Radka Tůmová, jež má bohaté zkušenosti z agentur Feedom a Proximity Prague.
Novou tváří agentury Virklis je Valerie Stulíková, která bude na pozici nového account managera zajišťovat chod PR aktivit pro klienty NextiraOne, LBMS a Iterity. Před svým nástupem do Virklisu působila v agentuře Liberty Incentives and Congresses, kde měla na starosti marketingové a event aktivity v oblasti incentivní turistiky pro zahraniční klienty.
Lukáš Černoch rozšířil jako nový webmaster tým oddělení internetových a multimediálních aplikací agentury Ideas Advertising. Bude se zabývat především implementacemi administračních systémů webových projektů klientů agentury.
Mmd posiluje tým zaměřený na klienty z oblasti IT a telekomunikací. Na pozici account managera nastoupila Markéta Kaclová, která posledních více než 10 let působila jako novinářka. V Mmd bude mít na starosti klienty pracující v oblasti spotřebního IT, především Google, Intel a Lenovo.
Do funkce předsedy představenstva a generálního ředitele společnosti GE Money Auto, která v loňském roce financovala koncovým zákazníkům nejvíce automobilů na českém trhu, byl jmenován Milan Beutl. Ve funkci nahradil Petra Šaštinského.
Remšík ředitelem CCS platební karty
Česká společnost pro platební karty oznamila jmenování Ivana Remšíka na pozici generálního ředitele.
Nový výkonný ředitel a předseda v Deloitte
Představenstvo společnosti Deloitte Touche Tohmatsu jmenovalo Jamese H. Quigleye novým výkonným ředitelem celé globálně působící skupiny Deloitte. Do funkce nastoupí po Williamu G. Parrettovi. Zároveň představenstvo zvolilo svého nového předsedu. Stal se jím John P. Connolly, jenž v této funkci vystřídá Pieta Hoogendoorna.
Noví manažeři do Automotive Czech
Do vedení společnosti Automotive Czech, která vyrábí karosářské díly pro automobilový průmysl, přišli noví zkušení manažeři. Na pozici ředitele společnosti nastoupil Jiří Duchoň a ekonomickým ředitelem společnosti se stal Milan Maršo.
Immoconsult rozšiřuje manažerský tým
Management společnosti Immoconsult Czechia byl v nedávné době rozšířen o další dva jednatele. Vedle Dalibora Slavíka, který ve společnosti působí již sedm let, posílili manažerský tým Štěpán Markvart a Markus Dvorak. Markvart byl odpovědný za obchod a marketing ve společnosti Toyota Financial Services Czech, Dvorak dříve působil ve společnosti Immorent ČR.
Jitka Mikolášová přichází na pozici marketingové manažerky značky Apogeo, kde přebírá zodpovědnost za strategii značky a marketingové aktivity jejích podznaček. Své zkušenosti získala v týmu Marketing and business development mezinárodní výzkumné agentury GfK, předtím působila v marketingovém oddělení IBM a IDC Softwarehouse.
Z rozhlasu do komunikační agentury
Do komunikační agentury Omnia consulting přestoupil na pozici communication manager Jan Burian. Ten má za sebou sedmiletou praxi v médiích; začínal v České televizi, prošel tištěnými médii a v posledních letech se věnoval rozhlasu. Do povědomí však vešel hlavně jako reportér Rádia Impuls.