Moře nahoty od Vaseline

12. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Moře nahoty od Vaseline

Kosmetická značka Unileveru Vaseline přišla s televizním spotem od Batle Bogle nazvaným „Moře“. Až téměř poetickými záběry přírody a nahých lidských těl se snaží poukázat na krásu zdravé pokožky a vyzdvihnout její důležitost pro ochranu těla. „Většina žen se s velkou péčí věnuje své pokožce jen směrem od krku nahoru, chceme upozornit na péči o pokožku celého těla. Naším cílem je zdůraznit krásu a rozličnost funkcí lidské pokožky,“ říká Emma Cookson, vedoucí globálního plánování u Bartle Bogle. Ve Velké Británii se reklama vysílá v původní verzi, oproti U.S.A., kde je postoj k zobrazení nahého těla přísnější a spot musel být sestříhán.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.