MMS koupila Impression

12. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: MMS koupila Impression

Držitelem 70% podílu v internetovém mediazastupitelství Impression Media (IM) se stala společnost Proradio Holdings Limited, vlastník několika regionálních rádií a mediálního zastoupení Media Marketing Services. Vyplývá to z výpisu obchodního rejstříku i vyjádření představitelů obou stran pro M&M. Akvizice byla realizována téměř vzápětí poté, co ztroskotaly námluvy IM s rozhlasovou skupinou Lagardére. Média zastupovaná Impression Media v lednu podle NetMonitoru navštívilo 2,189 milionu reálných uživatelů, což z IM dělá v tomto ohledu tržní jedničku mezi on-line zastupitelstvími.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.