Megakampaň na Toyotu Auris
TITULEK: Megakampaň na Toyotu Auris
Německá mediální agentura Zenithmedia zahájila kampaň pro uvedení nového modelu Toyoty s největší plakátovou kampaní spolkové republiky. Ve městech s více než 100 tisíci obyvatel byly plakátovací plochy ve stejnou dobu obloženy 27 různými motivy pro novou Toyotu. To znamená přes 200 tisíc ploch – velké plochy, megalighty, superpostery, reklamní sloupy, CLS a panoramatické plochy. Ztvárnění motivů kampaně obstarala reklamní agentura BMZ+more. “Vlastního účin-ku reklamy však nebude dosaženo jen prostřednictvím všudypřítomnosti plakátů,” zdůrazňuje obchodní ředitel Zenithmedia Frank-Peter Lortz. Následovat bude claim “Augen auf Auris”. Teprve propojením více médií – promotrailer v TV a rádiu stejně jako advertoriály v obrazových časopisech – se kampaň rozvine v celé své účinnosti.