Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Megakampaň na Toyotu Auris

Redakce MAM5. 3. 2007

TITULEK: Megakampaň na Toyotu Auris

Německá mediální agentura Zenithmedia zahájila kampaň pro uvedení nového modelu Toyoty s největší plakátovou kampaní spolkové republiky. Ve městech s více než 100 tisíci obyvatel byly plakátovací plochy ve stejnou dobu obloženy 27 různými motivy pro novou Toyotu. To znamená přes 200 tisíc ploch – velké plochy, megalighty, superpostery, reklamní sloupy, CLS a panoramatické plochy. Ztvárnění motivů kampaně obstarala reklamní agentura BMZ+more. “Vlastního účin-ku reklamy však nebude dosaženo jen prostřednictvím všudypřítomnosti plakátů,” zdůrazňuje obchodní ředitel Zenithmedia Frank-Peter Lortz. Následovat bude claim “Augen auf Auris”. Teprve propojením více médií – promotrailer v TV a rádiu stejně jako advertoriály v obrazových časopisech – se kampaň rozvine v celé své účinnosti.

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více