Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mediální expert prorokuje velký růst internetu

Redakce MAM5. 3. 2007

TITULEK13: Mediální expert prorokuje velký růst internetu

Podle vyhodnocení britského mediálního experta Johna Taylora může internet v příštích letech vykazovat největší míru růstu v reklamním průmyslu. V interview odborného časopisu Media & Marketing ředitel celosvětových zákaznických služeb Zenithmedia v Londýně řekl: “Výdaje na reklamu by měly v příštích letech růst každoročně o dvě procenta.” Více než třetina těchto výdajů směřuje do internetu, který dosud pojmul pouze 3 procenta celkového reklamního rozpočtu. Taylor prorokuje internetu velkou budoucnost, zejména když dosud ještě nevyčerpal svůj plný potenciál.

Klasická média však zatím nebudou ohrožena dynamickým rozvojem internetu, říká Taylor. “Podíl německého reklamního budgetu, který spadá na časopisy a magazíny, již delší dobu klesá. Také podíl TV reklamy dosáhl vrcholu už v roce 2005 a od té doby klesá. Očekáváme, že tento proces bude v příštích letech pomalu pokračovat. Poněvadž je ztráta tržního podílu velmi pozvolná, tato média budou ještě v blízké budoucnosti dominovat reklamnímu trhu v Německu.”

Německo potkala v letech 2001 až 2003 nejsilnější recese reklamního trhu ze všech průmyslových zemí, přičemž země se vzpamatovávala nejpomaleji. Je ale “velmi nepravděpodobné, že by se Německo brzy znovu ocitlo v recesi.”

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více