Makro bude školit drobné obchodníky

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

TITULEK: Makro bude školit drobné obchodníky

Velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR připravuje pro letošní rok vzorové obchody, které vzniknou v prodejnách pěti registrovaných klientů Makro Cash & Carry. „Zákazníci ze segmentu nezávislého maloobchodu často nemají možnost ani prostředky k získání aktuálních informací o trendech v merchandisingu, využití POS materiálů nebo vzhledu obchodů. S tím jim budeme pomáhat,“ uvedl Martin Dlouhý, generální ředitel Makro Cash & Carry. První dva z pěti plánovaných vzorových obchodů budou otevřeny začátkem března v Praze, vzorová prodejna pro typ obchodu v centru města vznikne v Břevnově, typ prodejny pro venkov se objeví v Pyšelích. Makro zároveň připravuje pro majitele obchodů výukový program a poradenství ohledně letáků, sortimentu či uspořádání prodejny. Detailnější informace o vzorových prodejnách naleznete v časopise Regal.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.