Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Makro bude školit drobné obchodníky

Redakce MAM5. 3. 2007

TITULEK: Makro bude školit drobné obchodníky

Velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR připravuje pro letošní rok vzorové obchody, které vzniknou v prodejnách pěti registrovaných klientů Makro Cash & Carry. “Zákazníci ze segmentu nezávislého maloobchodu často nemají možnost ani prostředky k získání aktuálních informací o trendech v merchandisingu, využití POS materiálů nebo vzhledu obchodů. S tím jim budeme pomáhat,” uvedl Martin Dlouhý, generální ředitel Makro Cash & Carry. První dva z pěti plánovaných vzorových obchodů budou otevřeny začátkem března v Praze, vzorová prodejna pro typ obchodu v centru města vznikne v Břevnově, typ prodejny pro venkov se objeví v Pyšelích. Makro zároveň připravuje pro majitele obchodů výukový program a poradenství ohledně letáků, sortimentu či uspořádání prodejny. Detailnější informace o vzorových prodejnách naleznete v časopise Regal.

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Wedo

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více