Lowe a Scholz & Friends partnery

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Lowe a Scholz & Friends partnery

Minulý týden oznámily síťové agentury Lowe Worldwide a původem německá Scholz & Friends oficiálně svou strategickou alianci. Partnerství je „výhrou“ především pro Scholz & Friends, která touto cestou může oživit svůj stagnující byznys za hranicemi Německa. Přes Lowe a jeho holding IPG bude Scholz & Friends operovat na těch trzích, kde dosud nemají svou pobočku, tj. v Jižní a Severní Americe a na asijských trzích.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.