Louskáček
Art Directors Club se poučil z nevýhod loňské Lucerny a publikum 15. ročníku Louskáčků pozval na “kreativní rozestřel” ve čtvrtek 15. března do Hudebního divadla v Karlíně.
Do divadla právě dorazili: zleva Jiří Ptáček z produkční agentury Bistro Films a režiséři Jakub Kohák a Martin Přikryl (z režisérského dua Mods).
Trio z Vodafone právě děkuje svým partnerům, kteří napomohli k získání titulu Klient roku. Zleva: Viceprezident pro značku a komunikaci Gary McGuire, Petra Kůlová a Martin Jaroš z reklamního oddělení Vodafone.
Na kovboje si jako první bez donucení průvodcem večera Markem Ebenem zahrál Tomáš Studeník z agentury Proximity Prague.
Druhým odvážlivcem byl kreativní ředitel Kaspenu Lester Tulett.
Zvláštní cenu poroty Poslanecké sněmovně ČR za její “reprezentativnost” se chystá předat předseda ADC a kreativec z Mark/BBDO Štěpán Tyller. Vpravo: předseda poroty Juraj Vaculik z bratislavské Vaculik Advertising.
Zlatého Louskáčka za spot “Sněmovna” kampaně Rozhodnete.to si odnáší Petr Hrubeš ze studia Mowshe.