Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Louskáček ’06: hodně bronzu a málo zlata

Redakce MAM19. 3. 2007



Art Directors Club rozdal po 15. Louskáčky za nejkreativnější českou reklamu. Na shortlist nominovala porota, vedená Jurajem Vaculikem, ředitelem slovenské agentury Vaculik Advertising, celkem 56 prací v pěti hlavních kategoriích, které zahrnují 21 produktových subkategorií. Celkem bylo uděleno 24 Louskáčků: dva zlaté, šest stříbrných a šestnáct bronzových. Nejvíce nominací (9) v Louskáčky proměnily agentury Leo Burnett Advertising (1 stříbro, 3x bronz) a Kaspen (zlato, stříbro, bronz). Agentura Young & Rubicam uspěla z 6 nominací ve čtyřech případech (stříbro a 3x bronz). Vodafone Czech Republic coby jediný zadavatel mezi přihlašovateli si z Karlína odvezl cenu Klient roku (loni Kentoya) a dále bronz za vánoční TV spot “Falešní sobi”, na němž spolupracoval s agenturou Farm, a stříbrného Louskáčka v kategorii Kampaň. Dva Louskáčky do sbírky si zařadí agentura McCann- -Erickson. Po jedné ceně pak mají agentury: Mark/BBDO, Malá agentura, Euro RSCG, Wunderman, Thamesdown, grafické studio Mowshe (zlato), WMC/Grey, 6promotion a Proximity Prague. Porota se na místo Grand prix za mimořádný počin v reklamě rozhodla udělit zvláštní cenu Poslanecké sněmovně ČR coby “nejreprezentativnější marketingové značce” v českých médiích za uplynulý rok, čemuž poslanci mohou vděčit, mimo “své schopnosti”, spotu Ivana Zachariáše a grafického studia Mowshe. Zlatý ohníček za přínos české reklamě udělila porota kreativní ředitelce Leo Burnett Advertising Věře Česenkové, toho času na mateřské dovolené. Úplný seznam vítězů na www.adc-czech.cz.


01obr_bobik.jpg


01obr_zacharias.jpg


zlatí Bobíkovy konce od Kaspenu a spící M. Ransdorf ve spotu Sněmovna studia Mowshe.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více