Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

“Levně” lze potěšit i přilákat

Redakce MAM12. 3. 2007




S oblibou se dnes říká, že doba propisek a kravat je pryč, ale upřímně, propiska sice nijak zvlášť nepotěší, ale ani neurazí. Stále se tak jedná o praktický dárek, který najde své využití každý den. A navíc je přirozeným nositelem loga firmy. Přijít s originálním dárkem je ale náročné, finančně i produkčně. Zároveň je důležité mít na paměti, že motivace prostřednictvím drahých a na výrobu časově náročných dárků může firmě či vydavatelství způsobit nadměrné a neefektivní finanční náklady.

Musíme dát něco víc

Vezměme si za příklad velké firmy a vydavatelské domy, které se denně dostanou do kontaktu se stovkami zákazníků nebo pravidelně s tisíci čtenáři. Nejen velké společnosti zavádějí a zdokonalují věrnostní programy a nabídku jednorázových odměn za nákup té či oné služby, výrobku nebo uzavření “výhodné” smlouvy. I vydavatelské domy musejí čím dál intenzivněji přemýšlet, jak nejlépe potěšit stávajícího čtenáře nebo nalákat nového. Co je v záplavě např. lifestylových časopisů tím faktorem, který nás donutí koupit si právě ten jeden časopis? Dárek, bonus, nadstandard – tři kouzelná slova, jež dokonale účinkují na každého z nás.

Mobil mají všichni, tak co s tím uděláme?

Ti, kteří potřebují motivovat zákazníka, jsou na první pohled pod stále větším tlakem. Ale takové maličkosti, jako je karabinka na mobil, blikátko, které lze zavěsit na mobil a které slouží jako baterka, zajímavě zpracované firemní logo na přívěsku v nejrůznějších tvarech, stojánky, pouzdra, lyandry či jakýkoli jiný doplněk na mobil, přivítá každý, kdo se chce odlišit nebo je prostě jen “hravý”. Takové dárky jsou vhodné především pro mobilní operátory, kteří mají desetitisíce zákazníků a jakákoli motivace je pro ně nemalou finanční zátěží. V případě doplňků pro mobilní telefon se však jedná o cenově dostupný dárek.

Každému, co jeho jest?

Rozlišit lze samozřejmě mezi doplňky vhodnými pro mobilní telefon ženy a muže. Muži jistě ocení praktické přívěsky, jako jsou již zmíněná svítidla, čistítka na brýle nebo držátko na brýle upevnitelné na poutko kalhot, ženy a dívky mohou design svého mobilního telefonu oživit bižuterií, přívěskem ve tvaru srdíčka či jiných tvarů z ozdobných kamínků.

Bižu na léto či trocha tetování?

Vydavatelské domy, zejména ty, jež nabízejí lifestylové magazíny pro ženy a jsou podrobeny vysoké konkurenci, mohou využít nabídky široké škály nízkonákladových dárků, jako jsou prstýnky, přívěsky, náramky a řady dalších mini doplňků, které lze bez problému přibalit k časopisu. V případě časopisů určených pro dospělé ženy existuje celá škála módních mini-doplňků. Potěšit mohou třeba prstýnky s květinovým motivem v letních vydáních, vlasové sponky pro účesy k vodě i do společnosti. V časopisech pro teenagery patří k oblíbeným dárkům jakákoli tělová ozdoba, především prstýnky s barevnými i průhlednými kamínky, jednorázové tetování, řetízky s motivem znamení horoskopu, srdíčkem atd. To vše samozřejmě vyrobené tak, aby si budoucí majitelka svůj doplněk nastavila dle vlastních potřeb, např. aby prstýnek těsně obepínal prst a nesklouzl při prvním použití.

Levně a s rozumem

Pro všechny výše zmíněné cílové skupiny existují v nabídkách specializovaných firem tisíce dárků, drahých i levnějších. V případě firem, které nabízejí drahé výrobky a služby, je nízkonákladový motivační dárek typu karabinky či propisky na pováženou. Jako dárek za koupi služby u mobilního operátora nebo jako příbal do časopisu se však jedná o zajímavý motivační prvek. Motivační dárek a služba hlavně musí být voleny s rozumem a tak, aby potěšil zákazníka, ale také tak, aby firmě svou nákladností neublížil.

Autor je marketingovým manažerem společnosti Blue Arrow International.


 


p09obr_visacky.jpg


Levná ozdoba. Přívěsky k mobilním telefonům jsou levné a účelné. Mobil má opravdu každý.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více