Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Když je kozel zahradníkem

Redakce MAM12. 3. 2007



02obr_Koppl_Dan_cb.jpgUnie vydavatelů se rozhodla vydávat každý měsíc tiskovou zprávou s “ideologicky” správným výkladem výsledků auditů ověřovaného nákladu (ABC ČR). Na první pohled by se tedy mohlo zdát, že se začíná plnit můj sen, že vedle internetu o sobě začnou více dávat vědět i další média.

Winston Churchill říkal, že věří pouze těm datům, které si sám zfalšuje, a podle premiérové tiskové zprávy se zdá, že má v Unii vydavatelů obdivovatele. Asi tak lze totiž vysvětlit to, že tisková zpráva je plná dat, která toho vlastně moc ani neříkají. Třeba u výčtu dat prodaného nákladu za leden najdete kouzelnou formulaci, že “se zvýšil prodaný náklad téměř všech deníků”. Ale informaci o těch, které nepatří do skupiny “všech”, nenajdete. A pokud vás třeba zajímá vývoj ve skupině časopisů, tak máte také smůlu.

Čas od času se říká, že “cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly”, a toto přísloví zde zcela jistě platí. Nápad dávat informace o prodaných nákladech tištěných médií k dispozici tiskovým agenturám a dalším médiím je jistě dobrý. Tedy potud, pokud Unie vydavatelů bude schopná dělat toto “píár” chytře. Ostatně jak by se asi manažerům z Unie vydavatelů líbilo, kdyby se jejich novináři spokojili s polovičatými a výhradně pozitivními informacemi u jiných subjektů na trhu a neptali se dál? Vždyť vydavatelé vědí, že právě srovnávání a porovnávání pozic jednotlivých soupeřů na trhu je vždy jedním z nejatraktivnějších materiálů, které média mohou otisknout.

Určitě nemá cenu dělat tragédii z jedné nepovedené tiskové zprávy, protože je prostě známo, že kovářova kobyla chodí bosa. Spíše je totiž na snadě otázka, zda je vydávání tiskových zpráv s výsledky ověřovaného nákladu opravdu tou nejatraktivnější cestou, jak na sebe upoutat pozornost ostatních médií. Ale dost možná to vem čert. Důležité je, že se v Unii vydavatelů začíná dít něco, co by mohlo vést k podpoře tiskových médií.


šéfredaktor

## KONEC ##



×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více