Kdo pro meteorology?

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Kdo pro meteorology?

Německá meteorologická služba (DWD) v Offenbachu n. Mohanem hodlá vypsat výběrové řízení na reklamní agenturu, která by pro ni zajišťovala veškerý servis. Dosud se DWD spoléhala na frankfurtskou agenturu Gubrinski Kommunikation. DWD je podle německé legislativy povinna poskytovat celou řadu služeb, vedle běžné předpovědi počasí jsou to rovněž informace pro řízení letecké a lodní dopravy, měření radioaktivity apod. V jakých médiích a co přesně DWD bude komunikovat, tiskové oddělení společnosti zatím nesdělilo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.