Kde a jak se prezentovat?

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG




VTop hotelu vždy vycházíme ze samotného produktu – nabízených služeb, které jsou základní součástí marketingového mixu. Na začátku je vždy důsledná segmentace cílové skupiny a přizpůsobení marketingové i obchodní strategie každému dílčímu segmentu. Důležitou roli v propagaci na poli kongresové turistiky hrají zejména domácí a zahraniční veletrhy a workshopy se zaměřením na kongresový a incentivní cestovní ruch. K nejvýznamnějším patří např. Confex v Londýně či EIBTM v Barceloně. Kromě navázání nových obchodních kontaktů se zde setkáváme i se stávajícími klienty a zároveň získáme přehled o nových trendech v oboru či o aktivitách konkurence. Vedle spolupráce s agenturou CzechTourism, např. ve formě prezentace na jím organizovaných fam tripech pro zahraniční nákupčí služeb, jsme aktivní i v rámci profesních sdružení a zároveň jsme členem mnoha obchodních komor, mezi jejímiž členy rovněž vyhledáváme obchodní příležitosti.

Katalogy, web a reference

Důležitá je také přítomnost v katalozích s nabídkou kongresových služeb, jež využívají profesionální organizátoři konferencí. Těchto katalogů existuje celá řada. Jsou vydávány jako ročenky či při příležitosti konání klíčových veletrhů. Většina z nich má dnes již i svou internetovou verzi. Za všechny jmenujme např. Convention and Incentive Catalogue, který vydává CzechTourism ve spolupráci s vydavatelstvím C.O.T. media. Využíváme i plošnou inzerci, grafickou či PR články, v médiích zasahujících naši cílovou skupinu. Prezentujeme zde kongresové centrum jako takové či aktuální nabídky konferenčních balíčků.

Stále významnější místo zaujímá internet. Kvalitní webové stránky, jež nabízejí například virtuální prohlídku kongresových prostor, jsou dnes již samozřejmostí. V úvahu přichází i jejich aktivní propagace v rámci významných vyhledávačů, zařazení v katalozích či bannerové kampaně na navštěvovaných portálech. Klíčové jsou pro nás pozitivní reference o již uskutečněných akcích. Za všechny uveďme evropské a světové lékařské kongresy, 1. kongres pořádaný EU, Czech HORECA Summit nebo firemní akce prestižních společností (Microsoft, Generali, Skanska, HVB Bank, UniCredit).

Autorka pracuje jako marketingová manažerka Top hotelu Praha


32obr_TOP-hotel.jpg


I na Netu. Prostor Top hotelu je možné shlédnout také ve virtální podobě na webu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení