Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jste volný?

Redakce MAM26. 3. 2007

Jste volný?


Zatímco čeští diváci si na komedii Prázdniny Mr. Beana budou muset ještě několik dní počkat, v sousedním Německu už další příhody Rowana Atkinsona plní útroby kin. Reklamní podpora, která se stará, aby diváků bylo co nejvíce, vsadila tentokrát vedle klasiky také na polepy vozů taxi. Akci tak trochu ve ztřeštěném stylu Mr. Beana svěřili lidé z Universal Pictures International Germany kolínské firmě CreaCar. Od 22. března je v jedenáctce velkých měst po celé zemi k vidění komikova tvář na boční straně zadních dveří taxíků. Díky speciální fólii s patřičným certifikátem nebyl sice problém se získáním souhlasu úřadů, zlé jazyky však s trochou nadsázky tvrdí, že taxíkáři mohou přijít o část svých těžce vydělaných peněz. Beanova tvář totiž může vzbuzovat dojem obsazeného vozu. Jasněji by o tržbách 2160 vozů zapojených do celé kampaně mohlo být za 14 dní, kdy celá akce skončí.


08obr_mr.bean.jpg

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více