Jarní kampaň Delvity

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Jarní kampaň Delvity

Na podporu prodeje připravila Delvita novou jarní kampaň „Jaro už vykukuje“, v níž komunikuje typické jarní produkty a jejich kombinace. „Na základě poznatků o aktuálním vnímání značky Delvita našimi zákazníky jsme společně s naší agenturou kampaň nastavili vesele, lehce emotivně a s jednoznačnou orientací na čerstvé produkty,“ říká manažer komunikace Delvity Petr Uchytil. Kreativu vytvořila agentura Avant advertising, mediální mix se omezuje na in-store komunikaci a rádiové spoty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.