Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jak na to jít levně?

Redakce MAM12. 3. 2007



p03obr_Vlcek_Pavel.jpgKdyž jsem se zamýšlel nad tím, které téma zvolit pro první letošní přílohu věnovanou 3D reklamě, napadalo mě samozřejmě několik témat. Nakonec jsem zvolil “nejlevnější reklamní a dárkové předměty” – pochopitelně ve svých kategoriích. Zadavatelé i “dárkaři” veřejně říkají, že o nejlevnější reklamní předměty není takový zájem a trh se posouvá směrem k vyšší kvalitě a tedy i k vyšším cenám. Neoficiálně ale dodavatelé reklamních předmětů často pláčou, že jejich klienti by chtěli první poslední, ale za nereálně nízkou cenu.

Cílem je, aby tato příloha posloužila jako základní přehled toho, co lze v jednotlivých kategoriích pořídit za “malé peníze”, a pokusila se odpovědět, jestli se investice do levných dárků zadavatelům vyplatí.

V této příloze se proto dočtete například o tom, zda má kvalita opravdu svou cenu, které levné dárkové předměty se hodí pro sales-promo akce, kdo si kupuje reklamní zápalky, zda je lepší objednat pytlíky bonbónů, nebo radši kartony lízátek, jestli reklamní deštník za “stovku” odejde do věčných lovišť po prvním silnějším větru, nebo jestli vydrží a investice do něj se firmě vyplatí. A v tradiční anketě si můžete přečíst názory zadavatelů a dodavatelů dárkových předmětů právě na to nejlevnější. Zkrátka, věřím, že zde najdete inspiraci pro to, čím podpořit vaši společnost tak, aby vás to nestálo “majlant”.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více