Jak na to jít levně?
Když jsem se zamýšlel nad tím, které téma zvolit pro první letošní přílohu věnovanou 3D reklamě, napadalo mě samozřejmě několik témat. Nakonec jsem zvolil “nejlevnější reklamní a dárkové předměty” – pochopitelně ve svých kategoriích. Zadavatelé i “dárkaři” veřejně říkají, že o nejlevnější reklamní předměty není takový zájem a trh se posouvá směrem k vyšší kvalitě a tedy i k vyšším cenám. Neoficiálně ale dodavatelé reklamních předmětů často pláčou, že jejich klienti by chtěli první poslední, ale za nereálně nízkou cenu.
Cílem je, aby tato příloha posloužila jako základní přehled toho, co lze v jednotlivých kategoriích pořídit za “malé peníze”, a pokusila se odpovědět, jestli se investice do levných dárků zadavatelům vyplatí.
V této příloze se proto dočtete například o tom, zda má kvalita opravdu svou cenu, které levné dárkové předměty se hodí pro sales-promo akce, kdo si kupuje reklamní zápalky, zda je lepší objednat pytlíky bonbónů, nebo radši kartony lízátek, jestli reklamní deštník za “stovku” odejde do věčných lovišť po prvním silnějším větru, nebo jestli vydrží a investice do něj se firmě vyplatí. A v tradiční anketě si můžete přečíst názory zadavatelů a dodavatelů dárkových předmětů právě na to nejlevnější. Zkrátka, věřím, že zde najdete inspiraci pro to, čím podpořit vaši společnost tak, aby vás to nestálo “majlant”.