Interdeco chystá převzetí titulů Burdy
Tiskové mediální zastupitelství Interdeco Global Advertising, které je majetkově spojeno s vydavatestvím Hachette Filipacchi 2000, připravuje převzetí titulů vydavatelství Burda Praha. Interdeco, které v současnosti při prodeji tiskové inzerce zastupuje pouze tituly Hachette Filipacchi, bude tedy inzertně zastupovat i časopisy Burdy. K převzetí, které souvisí s připravovaným vstupem Burdy do HF, by mohlo dojít zřejmě už v průběhu března. Do Interdeca se budou stěhovat prodejci inzerce vydavatelství Burda a celé tiskové mediální zastupitelství se výrazně rozroste. Zastupované tituly Interdeca osloví podle aktuálního Media projektu 2,301 mil. čtenářů, což znamená mezi časopisy čtvrtý nejvyšší kvantitativní zásah. Nejvyšší má Bauer Media (3,019 mil.), poté Ringier (2,802 mil.) a Sanoma (2,612 mil.). Z pohledu cílových skupin bude mít Interdeco velmi silné postavení zejména mezi ženami ve věku 12-29 a 30-49 a v socioekonomické klasifikaci A a B. V uvedených parametrech je to druhý nejvyšší podíl na časopiseckém trhu. ¨
Hlavní čtenáři. Silnou pozici bude mít Interdeco mezi čtenářkami.