Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Interdeco chystá převzetí titulů Burdy

Redakce MAM12. 3. 2007



Tiskové mediální zastupitelství Interdeco Global Advertising, které je majetkově spojeno s vydavatestvím Hachette Filipacchi 2000, připravuje převzetí titulů vydavatelství Burda Praha. Interdeco, které v současnosti při prodeji tiskové inzerce zastupuje pouze tituly Hachette Filipacchi, bude tedy inzertně zastupovat i časopisy Burdy. K převzetí, které souvisí s připravovaným vstupem Burdy do HF, by mohlo dojít zřejmě už v průběhu března. Do Interdeca se budou stěhovat prodejci inzerce vydavatelství Burda a celé tiskové mediální zastupitelství se výrazně rozroste. Zastupované tituly Interdeca osloví podle aktuálního Media projektu 2,301 mil. čtenářů, což znamená mezi časopisy čtvrtý nejvyšší kvantitativní zásah. Nejvyšší má Bauer Media (3,019 mil.), poté Ringier (2,802 mil.) a Sanoma (2,612 mil.). Z pohledu cílových skupin bude mít Interdeco velmi silné postavení zejména mezi ženami ve věku 12-29 a 30-49 a v socioekonomické klasifikaci A a B. V uvedených parametrech je to druhý nejvyšší podíl na časopiseckém trhu. ¨


 


01obr_indeco.jpg

Hlavní čtenáři. Silnou pozici bude mít Interdeco mezi čtenářkami.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více