H&M přichází na trh s označením kvality COS
H&M přichází na trh s označením kvality COS
Švédský oděvní řetězec H&M chce oslovit náročnou klientelu. Startuje proto nové označení COS (Collection of Style). Už jen launch značky při příležitosti módní přehlídky v Royal Academy of Arts připomínal události luxusních značek.
Minulý pátek otevřela společnost v Londýně první vlastní prodejnu, v Německu pak 30. března bude následovat otevření pěti dalších COS obchodů. Všechny mají top umístění – v Neue Wall v Hamburku, v düsseldorfské Königsallee nebo na berlínské třídě Kurfürstendamm.
“Základní idea prodejen je od módy ke kvalitě za nejlepší možné ceny. Chceme vytvořit kolekci vibrujícího, moderního a kreativního pocitu,” shodují se dánská šéfdesignérka COS Rebekka Bay (pro dámskou módu) a její krajan Michael Kristensen (pro pánskou módu).
Splývavé černé koktejlové šaty stažené na gumu, asfaltově šedá kožená bunda pro dámy nebo bezvadný smoking a pohodová kožená bunda typu bomber pro pány: výrobky připomínají puristickou rafinovanost značek jako Jil Sander, Prada nebo Lanvin. COS je dceřinou společností firmy Hennes & Mauritz, ovšem se sídlem v Londýně a svébytným designem.
Nové obchody působí jinak než tradiční H&M filiálky. Známý architekt William Russell vybavil londýnskou vlajkovou loď obchodů COS velkoryse – množství bílé barvy a teplého dřeva, přidal též možnost postavit zde sedací koutky. V každém obchodě jsou extra koutky s kosmetikou, hudbou či knihami.