Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

H&M přichází na trh s označením kvality COS

Redakce MAM26. 3. 2007

H&M přichází na trh s označením kvality COS


 


Švédský oděvní řetězec H&M chce oslovit náročnou klientelu. Startuje proto nové označení COS (Collection of Style). Už jen launch značky při příležitosti módní přehlídky v Royal Academy of Arts připomínal události luxusních značek.


Minulý pátek otevřela společnost v Londýně první vlastní prodejnu, v Německu pak 30. března bude následovat otevření pěti dalších COS obchodů. Všechny mají top umístění – v Neue Wall v Hamburku, v düsseldorfské Königsallee nebo na berlínské třídě Kurfürstendamm.


“Základní idea prodejen je od módy ke kvalitě za nejlepší možné ceny. Chceme vytvořit kolekci vibrujícího, moderního a kreativního pocitu,” shodují se dánská šéfdesignérka COS Rebekka Bay (pro dámskou módu) a její krajan Michael Kristensen (pro pánskou módu).


Splývavé černé koktejlové šaty stažené na gumu, asfaltově šedá kožená bunda pro dámy nebo bezvadný smoking a pohodová kožená bunda typu bomber pro pány: výrobky připomínají puristickou rafinovanost značek jako Jil Sander, Prada nebo Lanvin. COS je dceřinou společností firmy Hennes & Mauritz, ovšem se sídlem v Londýně a svébytným designem.


Nové obchody působí jinak než tradiční H&M filiálky. Známý architekt William Russell vybavil londýnskou vlajkovou loď obchodů COS velkoryse – množství bílé barvy a teplého dřeva, přidal též možnost postavit zde sedací koutky. V každém obchodě jsou extra koutky s kosmetikou, hudbou či knihami.

09obr_H&M-COS-obchody.jpg

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více