Hlavně efektivně
Hlavně efektivně
Základní požadavek na všechna directmarketingová řešení je, aby byla efektivní. Vyplývá to nejen z ankety, kterou jsme oslovili zadavatele i agentury, ale potřeba měřitelnosti výsledků direct marketingu a následný výpočet efektivity je rovněž tématem odborných konferencí i diskusí v médiích.
Snažili jsme se proto letošní přílohu přizpůsobit tomuto trendu. Dozvíte se, jaký je životní cyklus zákazníka a jeho hodnota v call centru, můžete se poučit, jak se vyhnout možným rizikům v telemarketingu a kterak efektivně využít internet v zásilkovém prodeji.
Aktuální výzkum letáku jako základního nástroje komunikace realizovala společnost Incoma Research. Většinu obchodníků i direct marketingových agentur jistě potěší zpráva, že 35 procent českých domácností podle letáků nakupuje.
Zda se letáky dostaly ke svému příjemci tak, jak měly, lze zjistit kontrolou adresné i neadresné distribuce. I to je nástroj ke zvyšování kvality a efektivnosti přímého marketingu.
Správné oslovení vaší cílové skupiny vyřeší efektivní cross-selling při realizaci CRM. Přečtěte si, jak vytvořit správnou segmentaci zákazníků. Ta totiž nezačíná na serveru, ale v hlavách těch, kteří metodicky tvoří strategické postupy.
Od roku 2009 by mělo dojít k úplné liberalizaci poštovního trhu EU. Víte, o jak lukrativní byznys půjde a jak se na boj o něj společnosti připravují?
Přeji vám pěkné jarní čtení.