Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hlavně efektivně

Redakce MAM26. 3. 2007

Hlavně efektivně



p03obr_Vargova_Renata.jpgZákladní požadavek na všechna directmarketingová řešení je, aby byla efektivní. Vyplývá to nejen z ankety, kterou jsme oslovili zadavatele i agentury, ale potřeba měřitelnosti výsledků direct marketingu a následný výpočet efektivity je rovněž tématem odborných konferencí i diskusí v médiích.


Snažili jsme se proto letošní přílohu přizpůsobit tomuto trendu. Dozvíte se, jaký je životní cyklus zákazníka a jeho hodnota v call centru, můžete se poučit, jak se vyhnout možným rizikům v telemarketingu a kterak efektivně využít internet v zásilkovém prodeji.


Aktuální výzkum letáku jako základního nástroje komunikace realizovala společnost Incoma Research. Většinu obchodníků i direct marketingových agentur jistě potěší zpráva, že 35 procent českých domácností podle letáků nakupuje.


Zda se letáky dostaly ke svému příjemci tak, jak měly, lze zjistit kontrolou adresné i neadresné distribuce. I to je nástroj ke zvyšování kvality a efektivnosti přímého marketingu.


Správné oslovení vaší cílové skupiny vyřeší efektivní cross-selling při realizaci CRM. Přečtěte si, jak vytvořit správnou segmentaci zákazníků. Ta totiž nezačíná na serveru, ale v hlavách těch, kteří metodicky tvoří strategické postupy.


Od roku 2009 by mělo dojít k úplné liberalizaci poštovního trhu EU. Víte, o jak lukrativní byznys půjde a jak se na boj o něj společnosti připravují?


Přeji vám pěkné jarní čtení.

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více