Henkel uvedl nový Persil Gold
TITULEK: Henkel uvedl nový Persil Gold
Řadu pracích prášků značky Persil rozšíří společnost Henkel o nový výrobek pro bílé a stálobarevné prádlo, Persil Gold. Novinka by měla zabrat i na dosud neodstranitelné skvrny jako je rez, barva na vlasy či inkoust. V souvislosti se zavedením této inovace a oslavou stého výročí značky plánuje společnost Henkel také rozsáhlou podporu. “Mezi marketingové aktivity bude patřit televizní reklamní spot, billboardová kampaň, vzorkování prostřednictvím dámských časopisů, POS materiály, využití hostesek v místě prodeje a také promo aktivity (spotřebitelské soutěže) šité na míru jednotlivým obchodním řetězcům,” uvádí Jana Očadlíková, marketingová ředitelka divize pracích prášků a čisticích prostředků. Televizní spot z dílny agentury DDB bude mít dvě verze. Obě budou vycházet z kreativního nápadu připodobnění předávání výročních filmových cen – Oskarů a s využitím sloganu: “A zlato získává…”. V televizi poběží od dubna letošního roku. Atmosféru předávání Oskarů napodobí i billboardová kampaň, kterou připravila také agentura DDB a která bude k vidění v květnu. Součástí marketingové kampaně bude také podpora v místě prodeje. Půjde o POS materiály, například zlaté regálové lišty a paletové dekorace, plakáty, paletové rohy a pyramidu skvrn.