Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Henkel uvedl nový Persil Gold

Redakce MAM19. 3. 2007

TITULEK: Henkel uvedl nový Persil Gold

Řadu pracích prášků značky Persil rozšíří společnost Henkel o nový výrobek pro bílé a stálobarevné prádlo, Persil Gold. Novinka by měla zabrat i na dosud neodstranitelné skvrny jako je rez, barva na vlasy či inkoust. V souvislosti se zavedením této inovace a oslavou stého výročí značky plánuje společnost Henkel také rozsáhlou podporu. “Mezi marketingové aktivity bude patřit televizní reklamní spot, billboardová kampaň, vzorkování prostřednictvím dámských časopisů, POS materiály, využití hostesek v místě prodeje a také promo aktivity (spotřebitelské soutěže) šité na míru jednotlivým obchodním řetězcům,” uvádí Jana Očadlíková, marketingová ředitelka divize pracích prášků a čisticích prostředků. Televizní spot z dílny agentury DDB bude mít dvě verze. Obě budou vycházet z kreativního nápadu připodobnění předávání výročních filmových cen – Oskarů a s využitím sloganu: “A zlato získává…”. V televizi poběží od dubna letošního roku. Atmosféru předávání Oskarů napodobí i billboardová kampaň, kterou připravila také agentura DDB a která bude k vidění v květnu. Součástí marketingové kampaně bude také podpora v místě prodeje. Půjde o POS materiály, například zlaté regálové lišty a paletové dekorace, plakáty, paletové rohy a pyramidu skvrn.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více