Havelka a Gump profesory VŠE

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Havelka a Gump profesory VŠE

Vysoká škola ekonomická udělila minulý týden nezávislému konzultantovi Josefu Havelkovi a Elizabeth Gump, chief operating officer agentury FCB Prague, titul hostující profesor. Oba coby přednášející získali uznání za dlouholetý a dobrý přínos v rámci organizace a výuky kurzu Éra reklamy v době společenské zodpovědnosti. Na přípravě tohoto kurzu se mimo jiné podílejí také Jacques Bille, prezident Mezinárodní reklamní asociace (IAA), Dieter Sweickhardt, ředitel sdružení Gemeinsinn a bývalý ředitel německého Svazu reklamních agentur (GWA).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení