Google do SPIR?

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Google do SPIR?

Společnost Google, která před časem zřídila své české zastoupení, možná časem zváží svou spolupráci s profesním Sdružením pro internetovou reklamu i participaci na výzkumu návštěvnosti a sociodemografie českého internetu Net-Monitor. „Vítáme aktivity obou organizací, protože dlouhodobě přispívají k rozvoji trhu informačních technologií u nás. Obecně a tradičně spoléhá Google na data třetích stran. V tuto chvíli nemáme žádné konkrétní plány, nicméně možnost spolupráce v budoucnu nevylučujeme,“ uvedla pro M&M šéfka českého zastoupení Google Taťána le Moigne.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.