Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Gold’s se loučí se svalovci

Redakce MAM26. 3. 2007

Gold’s se loučí se svalovci


Řetězec provozující síť sportovních center, dříve spojovaný s Arnoldem Schwarzeneggerem, mění svou image. Gold’s by se rádi zbavili chápání jejich značky jako místo, kde kulturisté posilují a nahání strach všem okolo. “Pokud zůstaneme tam, kde jsme teď, maminky malých fotbalistů a sportovní nadšenci nám odejdou. Máme závazek k naší 40leté historii, ale věřím, že se můžeme změnit,” říká Joe Flanigan, senior šéf marketingu Gold’s Gym. Gold’s investuje 30 millionů dolarů na rozpočet pro reklamu v tisku, TV, rádiu a na internetu se sloganem “Změň své tělo. Změň svůj život.” Průmysl zaměřený na zdraví a fitness je prosperující, ale také velmi roztříštěný. Mezi lety 1995-2005 vzrostl v USA o 71 %. Padesát největších společností v USA však vlastní jen 30 % zisků na trhu. Gold’s také ve snaze spojit svou značku se změnou životního stylu uzavírá aliance s různými společnostmi, jako třeba Americkou asociací pro diabetiky.


09obr_golds.jpg

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více