Gold’s se loučí se svalovci
Řetězec provozující síť sportovních center, dříve spojovaný s Arnoldem Schwarzeneggerem, mění svou image. Gold’s by se rádi zbavili chápání jejich značky jako místo, kde kulturisté posilují a nahání strach všem okolo. „Pokud zůstaneme tam, kde jsme teď, maminky malých fotbalistů a sportovní nadšenci nám odejdou. Máme závazek k naší 40leté historii, ale věřím, že se můžeme změnit,“ říká Joe Flanigan, senior šéf marketingu Gold’s Gym. Gold’s investuje 30 millionů dolarů na rozpočet pro reklamu v tisku, TV, rádiu a na internetu se sloganem „Změň své tělo. Změň svůj život.“ Průmysl zaměřený na zdraví a fitness je prosperující, ale také velmi roztříštěný. Mezi lety 1995-2005 vzrostl v USA o 71 %. Padesát největších společností v USA však vlastní jen 30 % zisků na trhu. Gold’s také ve snaze spojit svou značku se změnou životního stylu uzavírá aliance s různými společnostmi, jako třeba Americkou asociací pro diabetiky.