Gambrinus láká mladé na mp3
Gambrinus láká mladé na mp3
Značka Gambrinus spustila promoční on-line projekt, jehož cílem je především zvýšení atraktivity jejích webových stránek. Návštěvníci webu www.gambrinus.cz zde mohou v Gambrinus mp3parádě nejen poslouchat, ale také hlasovat pro skladby talentovaných hudebníků. Pro vítězné kapely i pro vybrané hlasující fanoušky jsou připraveny hodnotné ceny. Projekt bude podpořen především internetovou reklamní kampaní na komunitních serverech Xchat, Libimseti, Rande a dalších. Nejedná se však o žádnou převratnou novinku. Podobný projekt s názvem “Garážmistr” spustilo zhruba před dvěma měsíci české zastoupení Nokie. Stránka www.garazmistr.cz zaznamenala za prvních 14 dní 25 tisíc unikátních návštěvníků, za 6 týdnů pak 100 tisíc. Za pozornost ovšem stojí, že u značky Nokia je komunikace na mladé lidi logická a neškodná, u výrobce alkoholu však snaha o komunikaci “s cílovou skupinou převážně mladších lidí” působí rozpačitě.