Začátkem března začala kampaň sportovního programu Galaxie sport, jehož stěžejní část potrvá až do 13. dubna. Jedná se o vůbec první kampaň kanálu v takovém rozsahu. V průběhu března bude ve třinácti městech ČR rozmístěno 70 billboardů a na Slovensku dalších 35 billboardů, a to až do 28. března. Paralelně poběží kampaň ve sportovních a odborných titulech a následně v deníku Sport. Reklamní kampaň u příležitosti 5. narozenin Galaxie sport završí dvoutýdenní kampaň na Evropě 2. Podle posledních dat Media projektu, který realizují společnosti GfK Praha a Median, dosáhla stanice v druhé polovině loňského roku týdenní sledovanosti 428 tis. lidí, což je v meziročním srovnání o 160 % více. Galaxie sport patří stejně jako TV Nova do skupiny CME.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).