Galaxie sport poprvé

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Začátkem března začala kampaň sportovního programu Galaxie sport, jehož stěžejní část potrvá až do 13. dubna. Jedná se o vůbec první kampaň kanálu v takovém rozsahu. V průběhu března bude ve třinácti městech ČR rozmístěno 70 billboardů a na Slovensku dalších 35 billboardů, a to až do 28. března. Paralelně poběží kampaň ve sportovních a odborných titulech a následně v deníku Sport. Reklamní kampaň u příležitosti 5. narozenin Galaxie sport završí dvoutýdenní kampaň na Evropě 2. Podle posledních dat Media projektu, který realizují společnosti GfK Praha a Median, dosáhla stanice v druhé polovině loňského roku týdenní sledovanosti 428 tis. lidí, což je v meziročním srovnání o 160 % více. Galaxie sport patří stejně jako TV Nova do skupiny CME.


05obr_Galaxie_sport.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.