G2 má políčeno na mladé

12. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: G2 má políčeno na mladé

Prostřednictvím nových internetových stránek www.g2.cz cílí Komerční banka (KB) na mladou věkovou skupinu 15-25letých. Web s hlavním tematickým obsahem v podobě cestopisů, extrémních sportů nebo novinek ze světa filmu, hudby a technologií prezentuje také nekonvenčním způsobem bankovní produkty. Na hlavní stránku KB odkazují provokativní videa, nasazena je řada interaktivních prvků (registrace uživatelů, objednání mobilního obsahu atd.). Technicky projekt realizovala agentura FG Forrest.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení