Film TÜV SÜD vyhrál

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG


Propagační film „Just what are they like, these people?“ koncernu TÜV SÜD vyhrál na soutěži New York Film & Video 2007 druhé místo v kategorii „Průmysl, výrobky & služby“. Newyorské festivaly, na kterých je každoročně představována marketingová a reklamní tvorba z 65 zemí, pořádají 8 soutěží, z nichž jedna se nazývá „New York Film & Video“. Film ukazuje technické konzultanty této společnosti nejen jako kompetentní, ale i sympatické lidi.


09obr_logo-TUV.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.