Edeka vysoutěžila milion

19. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

TITULEK: Edeka vysoutěžila milion

Obchodní řetězec Edeka a mediální agentura GFMO OMD jsou vítězi soutěže Online Media Challenge 2006. Jde o iniciativu sdružení on-line marketérů (OVK). Edeka a její agentura přesvědčila porotu s kampaní „Milujeme potraviny“. Cenou jim za to je milionový rozpočet na realizaci vlastního on-line kreativního a inovativního konceptu. Soutěže se zúčastnilo celkem 20 zadavatelů a mediálních agentur.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.