Dubai Lynx Festival zná své vítěze
Dubai Lynx Festival zná své vítěze
Minulý týden proběhl v Dubaji první ročník reklamní soutěže Dubai Lynx Awards, která je určena agenturám z oblasti Středního východu a severní Afriky. Vyhlašování výsledků v amfiteátru Media City se zúčastnilo na 1200 hostů.
Z celkem 1679 přihlášek bylo uděleno 111 cen. Nejsilnější kategorií byl print, oceněno bylo 39 agentur, nejslabší pak rádio (4 ocenění) a kategorie integrované komunikace – 3 vítězové. Print Grand Prix se dostala do rukou kreativců ze Saatchi & Saatchi Dubai za reklamu na značku Olay “Undo”. Outdoor Grand Prix byla udělena agentuře JWT z egyptského Caira za kampaň pro Lipton Green Tea “Lipton Tree” (Unilever). Leo Burnett Cairo vyhrála TV/Cinema Grand Prix a Interactive Grand Prix si zasloužila agentura Lowe Mena Dubai za kampaň na deodorant Axe “Females”. Nejlepší rozhlasovou kampaní byly spoty “Eye of the Tiger”, “My Way”, “Smells Like Teen” pro banány Chiquita od agentury Fortune Promoseven Dubai. Agenturou roku byla vyhlášena Saatchi & Saatchi Dubai, druhé místo obsadila JWT Dubai a třetí Team/Y&R. Vítězné práce lze zhlédnout na www.dubailynx.comwinners.