Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Dubai Lynx Festival zná své vítěze

Redakce MAM26. 3. 2007

Dubai Lynx Festival zná své vítěze


Minulý týden proběhl v Dubaji první ročník reklamní soutěže Dubai Lynx Awards, která je určena agenturám z oblasti Středního východu a severní Afriky. Vyhlašování výsledků v amfiteátru Media City se zúčastnilo na 1200 hostů.


Z celkem 1679 přihlášek bylo uděleno 111 cen. Nejsilnější kategorií byl print, oceněno bylo 39 agentur, nejslabší pak rádio (4 ocenění) a kategorie integrované komunikace – 3 vítězové. Print Grand Prix se dostala do rukou kreativců ze Saatchi & Saatchi Dubai za reklamu na značku Olay “Undo”. Outdoor Grand Prix byla udělena agentuře JWT z egyptského Caira za kampaň pro Lipton Green Tea “Lipton Tree” (Unilever). Leo Burnett Cairo vyhrála TV/Cinema Grand Prix a Interactive Grand Prix si zasloužila agentura Lowe Mena Dubai za kampaň na deodorant Axe “Females”. Nejlepší rozhlasovou kampaní byly spoty “Eye of the Tiger”, “My Way”, “Smells Like Teen” pro banány Chiquita od agentury Fortune Promoseven Dubai. Agenturou roku byla vyhlášena Saatchi & Saatchi Dubai, druhé místo obsadila JWT Dubai a třetí Team/Y&R. Vítězné práce lze zhlédnout na www.dubailynx.comwinners.  

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více