Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Redakce MAM5. 3. 2007

Čeští uživatelé z filmové nabídky na internetu nejraději stahují filmové hity či novinky a pornofilmy. Vyplývá to ze statistiky virtuální videopůjčovny společnosti Telefónica O2, která službu nabízí v rámci televize přes pevnou linku.
Lidé si v rámci virtuální videopůjčovny v současnosti objednávají kolem 7000 filmů týdně. Zatímco filmové novinky se na stahování podílejí zhruba třetinou, erotické filmy tvoří více než pětinu. Následují dětské pořady s 19procentním podílem. Zájem o stahování zahraničních filmů je zhruba třikrát větší než o českou produkci.
Jen velmi malý zájem mají uživatelé naopak o seriály, které tvoří jen zhruba půl procenta stahovaných titulů, a zábavné pořady s podílem kolem 1,5 procenta.
Videotéka obsahuje zhruba 400 titulů, které operátor průběžně obměňuje. Od února má mimo jiné nabídku a archiv Sony Picture. Za filmy zákazníci zaplatí od desetikoruny za dětské pořady až po více než 80 korun za novinky a erotiku.
Telefónica O2 začala nabízet televizi přes pevnou linku prostřednictvím internetového připojení ADSL2+ loni v září. Během prvního měsíce získala 2700 předplatitelů a na konci ledna měla 20.249 zákazníků. Videotéku navštěvují asi dvě pětiny z nich. Konkurenční nabídku kabelové televize v tuzemsku využívá zhruba 800 000 zákazníků. Základní balíček programů u O2 vyjde na 449 Kč měsíčně, u UPC stojí základní nabídka o 40 korun více.

×

Spolu proti pirátům i sobě

Starší článek

Reklamní trh na Slovensku loni vzrostl o pětinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více